Klantig

Ja vi satt och kollade på idol igår, och när det var slut skulle jag hämta min tröja vilket sluta med att jag slog upp dörren rätt i huvet på mig själv....vilket då sluta med att jag fick stans störst bula över vänstra ögonbrynet. Jag har aldrig haft så ont i huvet.

Sen kom jag till skolan idag och det första mina kära vänner säger "du ringaren i nottredam" Kul jävligt roligt haha, men men det får man väl ta när man är klumpig. Hela dagen har vi haft idrott och spelat fotboll, på uppvärmningen säger våran lärare "Ja nu ska vi lära oss att nicka" Jag höll på att dö, jag tänkte detta kommer sluta illa. Hela klassen brast ut i gapskratt och tittade lite fint på mig=) Så jag slapp nicka. Jaja herregud vilken bula jag har på ögonbrynet, jag har inte varit med om värre. Tvåorna kallar mig för bulan hihi vad ska man göra, kanske börja titta sig lite för eller vad tror ni?=)

Nu ska vi duscha och sen ska vi nog fara iväg till jönköping=)
Hade gött så länge=)
Bye

Kommentarer
Postat av: Lena Assarsdotter

Hej Sanna, ja du verkar verkligen trivas i Småland.
Kul att läsa vad du gör om dagarna. Nu ska Jonte och jag gå igenom hans lärlingskort och sedan skall
Leena och jag ut och gå.
Kram Lena

2007-09-06 @ 18:52:21
Postat av: Sanna

Tack Lena för ditt inlägg=)
Jag har det verkligen jättebra här, och jag trivs. Och allt funkar som det ska och det är skönt=)
Kram

2007-09-07 @ 08:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback