Lång dag

Fy vilken lång dag vi har haft idag, det är inte klokt. Det blir nog långt med eftersom vi har kommunalkunskap tre timmar på förmiddagen och fritidskunskap tre timmar på eftermiddagen, så dey blir ganska tjatigt plus att det är dom svåraste ämnena på samma dag, men det är inget att göra åt det. Vi har fått massa konstiga uppgifter att göra med, men jag tänkte att jag skulle göra det på tåget hem imorgon. Kanske får någon rätsida på det om jag sitter i själv och läser igenom allt en gång till. För kommunalkunskapen fattar jag inte ett skit av just nu, men jag hoppas att det blir bättre. Det är bara så himmla svårt så jag blir galen på det. Men det ska bara gå så jag ska nöta imorgon. På tal om det så har jag aldrig åkt tåg själv och jag har defenitvt inte bytt tåg själv så jag kanske hamnar i i malmö man vet ju inte med mig eller hur haha. Jag vet ju knappt var jag befinner mig just nu så vi får väl se vart jag hamnar någonstans, förhoppningsvis hamnar jag i motala men men det lär vi ju märka hu det går=) Annars har väl dagen varit väldigt lugn tror jag, det blir nog kvällen med hoppas jag=)

Nu ska vi iallafall kolla på idol och slappa framför tvn ett tag=)
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gumman, du kommer hem! Träffade Janni på Maxi idag och han berättade att ni skulle till terassen. Jag är sjuk, men hoppas jag kan komma och ge dig en kram i alla fall! Jag ringer dig i morgon. Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback