Liten uppdatering=)

Min dator har varit paj sen i lördags, så nu funkar den äntligen igen.

LÖRDAG: Först gick jag, Pernilla och Ida för att fika på stigs, skit trevligt var det verklgen. Efter stan gick vi hem och bytte om inför kvällens party, riktigt galet blev det. Efterfest till klockan halv fem på morgonen så det gick ganska vilt till haha Men det gjorde inget för roligt hade vi=)

SÖNDAG: Vart en väldigt lugn dag, vi sov mest framför soffan kan man nog säga. Det var väl kanske ingen som mådde så jättebra, så vi åt pizza och slöa framför tvn hela dagen.

MÅNDAG: Nya veckan började fint med data en timma inte för kul, man gör ju lixom inte så mycket som man inte kan. Eftermiddagen vart drama och det är ju bara för kul. Vi lekte mest lekar och spela teater, vi var i grupper så fick vi en lapp där det stod var man var någonstans och så fick man några minuter på sig innan man skulle spela upp en pjäs på det. Min grupp fick i bilen, Micke var pappa, Niklas var mamma jag och Sara var fyra åriga barn som tjata enormt. Jag var kissnödig och sara var hungrig, det var verkligen skit kul. På kvällen var jag, Pernilla och Jessica på friskis och svettis, och fy fan vad det var jobbigt men det var kul, så det blir nog nästa måndag med hoppas jag.

TISDAG: Hade jag barn konventionen och vi hade föreläsning med rädda barnen, det var verkligen jätte intresant och vi lärde oss skit mycket på det. Det var bra inför lektionen vi ska hålla sen på 100 minuter=) Kvällen blev riktigt lugnt och skönt, vi kollade på idol och sen var jag och Ida ute på en promenad.

ONSDAG: Idag har vi haft idrott hela dagen....orientering fy vad dålig jag är på att läsa karta så det finns ju verkligen inte. Vi som inte kunde fick gå med dom andra som hade orienterat förut så vi skulle lära oss hur man skulle göra, jag höll ju för fan kartan åt fel håll så det var ju inte konstigt att jag inte kunde se vart jag var någonstans, jösses hur ska det gå nästa vecka när vi ska göra detta själva, jag kommer ju aldrig komma hem igem haha....Nej men det löser sig nog med det med hoppas jag verkligen på. Nu ikväll ska vi iväg på teater för det är ju brahefestivalen här, så vi fick biljetter från skolan hmmm det blir nog bra det med hoppas jag.

Men nu ska vi ner och äta igen=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback