Lördag=)

Idag började dagen lugnt och skönt. Jag och Pernilla var i stan och handla till helgen, och så gick vi och åt mat mycket gott. Jag åt kyckling med pommes hur gott som helst. När vi hade gjort stan gick vi till internatet och vilade lite grann innan det var dags att spela innebandy, och gud vad jag är dålig på det. Men det var roligt iallafall. När det sen var slut var det bara att äta en macka och göra sig iordning för kvällens lilla fest. Vi satt i andra korridoren och och parta, vi dansade och sjöng, det var en kille som var grym på gitarr så han spelade medans vi andra sjöng. Det var verkligen riktigt mysigt. Det kommer bilder i morgon när vi spelar ett kortspel, det är ett ganska knasigt spel men kul hade vi, och det är väl det som räknas hihi

Men nu är det dags att krypa ner i sängen och sova, för jag är så trött=)
God natt och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback