Lördag

Ja idag har vi inte gjort nått speciellt, jag, Ida och Pernilla var och fika på ett ställe som heter Stigs mycket mysigt. Det är väl dit alla ungdommar går och fikar, lite som Hugo på dagarna=) Så man saknar Hugo när man sitter där, men jag hoppas att det bli Hugo snart=) Det var iallafall mycket mysigt att bara sitta där. Men helgerna går ganska sakta här, det finns lixom inte för mycket att göra, men man umgås och kollar film fikar tar det lugnt. Efter fikat var det bara att gå hem och göra sig iordning för att gå. Vi ska till en kille och bara ta det lugnt jag, Jessica, Ida och Pernilla så jag hoppas på att det bli roligt. Hihi vi måste hitta på nått.

Men nu måste jag gå iväg för att vi ska hinna dra=)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Beeeeengan, jag saknar dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback