Orientering

Ja då har lilla jag varit ute i skogen och orienterat herre gud jag trodde aldrig jag skulle få komma hem. Det var det värst jag varit med om på ett tag tror jag. Sån tur hade jag Micke med mig och han skulle lära mig att läsa kartan, men att lära mig kartan är fan som att lära en hund sitta det är helt sjukt men jag kan verkligen inte och jag förstår verkligen. Man ska ju flytta kartan och vända kartan efter man flyttar på sig eller byter stigar eller vad som helst, men vem fan tänker på att vända en karta då...ja inte jag iallafall, jag tror inte jag var rätt en ända gång och det är pinsamt. Micke hade riktigt bra tålamod med mig ute i skogen, det måste jag säga han var skit duktigt och han gav sig inte föränns jag hade lärt mig kartan lite grann. Så sista kartan skulle jag läsa själv och han skulle följa med bara, ni kan ju själva tänka er hur det gick det var ju tur att han var med mig och sa till mig när jag var helt fel, hade han inte gjort det hade jag inte varit hemma än. Jag är så glad att jag inte gick själv=)

Nu ska jag plugga fritidskunskap=)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi är också glada att Micke var med.

2007-09-19 @ 17:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback