Planering av lektion

Idag har min grupp i Bran konventionen suttit och planerat lektonen som vi ska ha med en annan klass, vi fick behandlingspedagogerna vilket är mycket bra, för dom gillar diskussioner och sånnt. Vi ska ha masser med sånnt, jag ska ha heta stolen med dom och i den övningen måste man våga säga vad man tycker och känner så jag hoppas att dom vågar det. Jag tror att det kan bli riktigt kul. Men det krävs ju riktigt mycket planering till detta så man inte står och gör bort sig inför en hel klass det skulle ju vara pinsamt....men inte så konstigt om det hände mig kanske=) Men det är svårt att få det till 100 minuter, antingen blir det alldeles för kort eller för långt, men vi alla har kommit på att vi inte får prata för fort och alla vet ju att det är min grej att prata fort. Men nu måste vi ta det lugnt och tala tydligt haha det ska bli kul att det hur detta går. Vi ska samlas nästa tisdag och träna på att prata och ta tid på hur lång tid det ta att göra allt vi ska göra. Hmmmm vi får väl se hur det går.
Idag har jag även pluggat kommunalkunskap i flera timmar och jag bli inte klok på detta, jag förstår ju inte vad det är jag gör längre. Nu har jag iallafall läst allt och sammanfattat allt för mig själv på papper så jag ska snart gå och läsa det igen och hoppas på att jag har gjort det lite lättare för mig själv, men det är väl knappast troligt att jag gjort det. Men jag har kommit på att det kan vara en bra teknik för att man ska fatta det, skriva ner allt man kommer på och allt man tycker är viktigt så ska det förhoppningsvis funka.

Jaja nu ska jag plugga vidare sen ska jag och Pernilla gå en sväng om det kan sluta regna någon gång=)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: leena

tror du att du kan lära dig att prata långsamt? Det tror inte jag. Kram

2007-09-25 @ 15:22:36
Postat av: Jozzan

Vad pluggar du för nåt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback