Pluggat

Ja idag har vi alla verkligen tagit tag i skolan. Det var faktiskt väldigt skönt, jag blev klar med allt som till denna vecka och det är skönt att vara klar lite innan man måste vara klar. Jag har skrivit världs bilden, pluggat kommunalkunskap, skrivit reflektioner inför pedagogiken så nu är jag trött i mitt lilla huvud. Men vi ska snart gå och handla lite kvällsmat, för alla börjar bli hungriga här. Sen ska vi kolla på film tror jag. Jag hoppas det iallafall, för nu vill man bara ligga i soffan och ta det lugnt. Och vet nu mer jag tvättar idag med och det är så bra, för jag behövde tvätta min tränningskläder inför denna vecka med friskis och svettis, innebandy och boxning haha det är så kul, men jag har nog aldrig varit så hurtig som jag är nu tror jag. När jag bodde hemma så kanske jag rörde på mig en gång i veckan max ibland inget alls hihi men det var gött det med. Men här måste man nästan göra det och det blir lite som att man måste för tränar man inte så blir man sysslolös och man får för mycket energi i kroppen, så jag måste träna men jag tycker ju det är kul så det funkar ju=)

Men nu ska vi gå och handla=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback