Söndag

Vad ska man göra på söndagar, jag tror inte någon har kommit på det än här. Vi sitter mest hela dagarna och bara kolla på film, jag och Pernilla var ute och gick en lite sväng. Men det ös regnar ju för det mesta här hos oss med så det kanske är därför man inte tar sig för att göra nått. Vi var och hyrde en film den var faktiskt helt okej måste jag nog säga, men jag kommer inte ihåg vad den hette. Sen kollade vi även på när Kajsa hoppade idag vilket inte blev ett lyckligt slut tyvärr, man hade ju hoppats på att det skulle blivit bättre, men det var synd om henne tycker jag för hon är ju skit duktig annars, men vi får hoppas på bättre lycka nästa gång=)

Nu ska jag krypa ner i sängen för det är dags att sova om vi ska orka med morgon dagen=)
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback