Trötter

Jag har varit så himmla trött idag så det finns inte, men men det gick nog ganska bra ändå tror jag. Idag har vi börjat med pedagogik det kanske inte är det roligaste ämnet men det bli nog bra det med. Vi är indelade två och två och så ska vi fördjupa oss i olika poeter och andra gubbar och tanter och sen ska vi redovisa det inför alla, väldigt intresant hmmm det blir nog bra detta=) Nu har jag precis kommit tillbaka från ett friskis ich svettis pass sjukt jobbigt var det idag eftersom jag redan innan hade tränningsvärk så det gjorde ju inte saken lättare. Men det var ju Jessica och Tollis som höll i det så vi kännde att vi skulle gå, men dom hade tuffare pass en våran gympa lärare måste jag säga, men det var riktigt kul.

Nu ska jag duscha för sen är det ju idol kväll för oss=)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Leena

Vae det rätt artist som röstades bort?

2007-09-25 @ 10:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback