Cykelträning

Testet gjorde vi idag på alla små söta högstadie elever. Det roligaste av allt var nog att alla var längre än mig och det är ju lite pinsamt kan man kanske säga. Men det var roligt och dom var riktigt duktiga för att vara så små, egentligen ska testet göras på dom som är 15 och uppåt, men många av våra som var 13 hade hur bra resultat som helst. En annan skulle inte orka så mycket som vissa av dom gjorde, men det var roligt att se och eleverna tyckte att det var kul att göra det så man kan nog säga att det vart en lyckad dag för både dom och oss.

Kvällen blev en tripp med Jessica till stan det var tjejkväll där idag så det är öppet tilöl nio. Dom hade lite små erbjudanden och lite fika här och där, så vi tog oss en liten fika i solen riktigt trevligt. Nu ska vi förbereda fotbollskvällen som vi ska ha här på bokullen ikväll. Jag kommer garanterat tröttna efter en kvart eller så, men vad fan man kan ju ge det en chans kanske. Vi får väl se hur mycket folk det blir och om det känns kul, men men kan man inget om fotboll så är det nog ganska meningslöst att titta på det med dessa fotbollsgrabbar. Men jag och Jessica ska sitta där ändå, vi kommer säkert bli utskickade av dom men det gör inte så mycket.

Men först ska vi se andra avenyn som börjar typ snart haha lite kul måste väl vi med få ha kan man tycka ju. Så nu ska jag pina mig iväg till nästa korridor=)
Hade det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback