Mysdag

Lördagen var en mysig dag plus utgång. En lyckad dag och kväll. Började att åka hem till John där vi tittade på en beck film hihi Vi kollade på "gammen" den är hur bra som helst, jag gillar den men vilka gillar jag inte.

Efter filmen blev det en tripp hem till Annie där vi satte in hennes nya soffa och spelade sällskapsspel. Det var mysigt det med, men jag förlorade ganska stort. Men det gör inget det brukar bli så haha men det var trevligt iallafall.

När vi spelat lite så fick sms av Maria och då var det dags att ge sig av till harry´s. Herregud vi stod på dansgolvet hela kvällen, jag tror vi kanske tog två pauser för då var det baren som gällde för lilla boj. Annars flyttade vi inte på oss från golvet hihi men jag hade verkligen skit kul. Det var knappt nått folk ute men det gjorde absolut inget då kunde man dansa av sig ordentligt.

Hela lördagen vart en lyckad kväll måste jag säga=) Jag hade hur kul som helst.
Nu ska jag ge mig av för jag och Petra ska ut på lite äventyr.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback