Parkeringsvakt

Tro det eller ej men jag vart parkeringsvakt idag och gode gud vad tråkigt det var. Det kom typ tre bilar som vi visade vägen så det var inte mycket att jobba med. Men det var kul att se vilka alla var som skulle söka till linjen nästa termin. Loffa en kille från motala har sökt hoppas han kommer in, det var den ända som jag kännde igen. Det är alltid kul när man känner igen någon. Imorgon kommer resten och då är jag parkeringsvakt med hoppas det kommer roligt folk då med=)

Vi började en ny kurs idag med "kris och utveckling" och det var grymt intressant måste jag säga. Vi har fått en ny lärare med och hon verkar hel skön så jag tro detta kommer bli kanon. Kris och utveckling är väldigt nyttigt att vi har för vi kommer möta mycket olika människor vilket gör att vi garanterat kommer dra mycket nytta av denna kurs. Upplägget verkar kanon med och alla i klassen tycker det verkar toppen så vi hoppas på detta nu.

Nu ska vi ner till stan och handla mat inför kvällens matlagning och grillning. Alla är ju kvar denna helg så vi ska försöka hitta på nått alla tillsammans, så det blir ute med lite mys mat och kubb igen. Hoppas bara på en fin kväll nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback