Redovisning

Idag fick jag göra min redovisning som jag låg efter med. Det var att redovisa praktiken allt man har gjort och varit med om under praktikperioden. Jag tyckte att det gick ganska bra ändå och min lärare gav mig mycket positiv kritik efter den plus att min praktikrapport som jag skrev under praktiken var bra så det känndes himmla bra efter det. Det var ganska svårt att berätta allt man hade gjort eftersom det var ett tagsen som jag var på praktik men jag tror jag fick med det mesta i den iallafall och det är ju huvudsaken i det hela=)

Kvällen här blev ganska lugn och skön vi var nere vi västbo och spelade lite kubb och så. Det har varit så skönt väder här idag och kväll så det var ingen av oss som hade lust att sitta inne hela kvällen, så det blev att vara ute sålänge som det gick. Nu blev det lite film med "Bernie" någon komedi som jag sett föut den är helt okej, lite lustig humor måste man nog ha för att gilla den men den funkar absolut.

Nu måste jag sova för imorgon ska jag och fyra till ha lektion med 30 stycken högstadie elever i fyspass hihi Dom ska få cykla för att kolla konditionen och även pulsen testet ska göras två gånger per person så det kommer nog bli roligt hoppas jag. Vi får väl se hur det går, vi känner väl oss sådär förberedda men vi får göra vårat bästa. Jag tror nog att det blir bra, vi har ju våra lärare om det bli svårt=)

Nej nu måste jag krypa ner och försöka sova lite=)
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Bernie

haha...kul att du gillade filmen, man måste som sagt vara speciell för att uppskatta denna härliga rulle;) eller vara sig så jävla "lik"
Sweet Dreams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback