Skön dag

Dagen började med en lite tripp till linköpings sjukhus, vilket gick ganska bra tror jag. Jag fick iallafall lite medeciner och tips inför nästa besök som antagligen kommer ske ganska snart hoppas jag på.

Efter besöket träffade jag John och vi gick en lite svväng och uträttade några ärenden på stan mycket trevligt. Sen blev det en sväng till Hugo där vi mötte upp Annie och vi fikade och pratade massor.

Efter Hugo åkte jag hem för och åt lite fixade lite med skolan eftersom jag har en uppsatts tenta snart som jag var tvungen att förbereda mig lite till=) Jag tror att det kommer att gå ganska bra, det känns som att jag vet på ett ungefär vad jag ska göra.

Myskväll hos Annie slutade kvällen med. Det var jag, John, Maria och Annie vi spelade lite kort och kollade på tv, det var riktigt mysigt. Hela dagen vart en lugn och skön dag mycket underbart=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback