Solen lyser himmlen är blå

När jag och Oz vakna och kollade ut genom förnstret så insåg vi att vi faktiskt kommer få en fin dag igen. Hur skönt som helst det är underbart med detta väder, vi ska nu ner och försöka få i oss lite frukost hoppas på en god frukost. Morgon kaffet ska bli gott att få i sig nu.

Blir bara jävligt less på denna kropp som jag har eftersom den aldrig kan vilja bli bra. Inatt sov Jag hos Oz eftersom jag ahde så jävla ont överallt och det börjar gå för långt nu, man ska inte ha såhär ont som jag har nu. Jag har ingen lust med detta en gång till inte när det percis har blivit bättre, men men det är väl iget att göra åt antar jag. Hoppas bara på att det släpper efter frukost.

Nu ska jag klä på mig nått och hoppas på det bästa idag=)
Solen lyser ju iallafall och det känns ändå bra för då kanske vi kan vara ute lite!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback