Solen lyser

Gud vad underbart det är nu när solen börjar visa sig allt mer och mer. Man blir så mcket positivare till allt när man kan vara ute i solen och slippa ha så mycket kläder på mig. HIhi vad skönt det är.

Nu ska jag packa allt som ska med på torsdag för då blir det Värnamo igen JIPPI det ska bli så roligt att komma tillbaka till skolan och försöka komma igång lte grann med allt. Men problemet är min väska är förliten jag får inte ner allt som jag vill ha med mig och det stör mig ganska mycket måste jag säga, för allt vill man ha=) Men jag får sätta mig på väskan och hoppas på det bästa.

Senare blir det en sväng till Annie, ska ska sola lite och bara slappa vilket ska bli förbannat skönt. Jag hoppas att solen håller i sig ordetligt idag så man kan få mycket värme på sig. Ja det är underbart tror jag faktiskt att jag tycker=)

Men nu är det nog bäst att jag sätter lite fart på tillvaron och får lite saker gjorda. Måste bli klar med allt packande.
Hade bra i solen nu allihoppa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback