Spa helg

Denna helg har varit riktigt skönt måste jag erkänna hihi All synsam personal åkte lördag till spat som ligger i vadstena där vi under lördagen bara låg i slappa. Alla hade varsin behandling i en timma, jag hade en ansiktsbehandling hur skönt som helst. Det är så skönt att bara få ligga där och bli ompysslad. Efter behandlingarna var vi i bubbelpoolen och bastun hihi Snacka om att man verkligen känner sig hur avslappnad som helst.

Kvällen blev en fyra rättresmiddag och det var bara så gott. Men gud vad mätt man blev av det. Plus att man var redan ganska trött när man gick och satte sig för att äta vilket gjorde nog att man var lite mätt när man kom dit. Men det var bara skönt att sitta där och njyta av god mat och många trevliga skratt.

Idag blev det en konferans för oss, där vi prata om allt möjligt. Det var helt okej det med, man lärde sig lite nytt om olika saker vilket kan vara bra kanske=) Men det var trevligt iallafall. Hela helgen vart jättelyckad och jag tror att alla hade trevligt och trivdes bra där.

Nu är det dags för att hoppa in i duschen och sen åka iväg på kalas. Emil, Lukas och Björn fyller ju år så det är dags att vara lite trevlig med släkten med. Det blir säkert trevligt det med hoppas jag=)

Jaja bäst att sätta lite fart kanske så man inte blir klar försent=)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback