Trevlig kväll

För mig blev det verkligen ingen fotboll, jag tröttna efter en minut helt sjukt vad man kan vara ointreserad av saker. Men jag fick en väldigt trevlig kväll ändå måste jag absolut säga. Våran Vän Alena som är från Tyskland hade sin kompis här som bor i Österike. Det vart att prata engelska hela kvällen men det var både nyttigt och väldigt bra för mig. Vi hade så trevligt och massor att prata om, jag vet inte hur det kom sig att vi hade så mycket säga men vi har suttit och pratat till nu och det är sjukt. Men gud vad roligt vi har haft. Men man lär ju jobba med sin engelska för den var absolut inte för bra och man tappar ord när man ska säga nått, men hon förstod och det var skönt. Men det vart rikgigt trevligt. Hon kommer även vara kvar här på söndag när vi kommer tillbaka så då får vi träffas igen vilket ska bli mycket kul.

Men nu är det nog dags att krypa ner i sängen annars kommer jag absolut unte upp imorgon till gympan, vi ska spela frisbygolf låter ganska skumt men det är säkert roligt vad vet jag. Men det vill man nog inte missa=)
God natt och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback