Värnamo

Då var jag tillbaka i Värnamo för en dag=) Fy fan vad kul det är att träffa alla muppar här, jag har verkligne saknat dom måste jag erkänna hihi. Det var faktikst även skönt att komma tillbaka till sitt lilla rum, för det är verkligne litet men roligt att ha det. Jag ska träffa alla i klassen i matan, fast att jag inte kan äta kan det vara gött och bara sitta där och prata skit med alla och se om det hänt något nytt här. Men troligen har det inte hänt mer än vanligt haha men då är det som det ska vara med andra ord vilket är skoj.

Nu ska jag sätta mig och prata med lite lärare och ha lite möte om allt som måste lämnas in och så. Hoppas att det går bra att lösa det på detta sättet sålänge.
Hade gött=)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback