Vilken lång dag

Idag känndes det som att dagen aldrig skulle ta slut, jag förstår inte hur dagar kan vara så himmla långa. Jag var uppe med tuppen trött som bara den. Karin och jag tog oss lite frukost innan vi skulle ta hand om intervjudagen. Mitt jobb var parkeringsvakt med en ful jävla gul väst fy fan s'ger jag bara. Där stod jag, Yasse och Gustav som tre fån från halv tio till kvart över ungefär sen hade vi jobbat klart. Men våran lärare tyckte att vi skulle hålla oss på skolan under hela dagen, vilket blev att vi satt i solen och gjorde inget i ca fyra timmar. Men det var ganska skönt och slappt att bara sitta men tiden går ju därefter med.

Marknad hade vi i Värnamo idag med, så vi gick ner ett gäng för att kolla på den. Det var faktiskt riktigt mysigt att bara gå omkring och titta på den lilla staden liksom. Vi satte oss på ett utefik i solen igen men denna gång med en glass i handen mycket gott. Alla bara satt där och njöt och prata lite om vad som hänt under denna dag, vi kom fra till att det hade hänt ingeting idag haha

Pizza kväll blev det med. Vi gick till våran kära pizzeria och åt för ingen av oss var på humör för att laga mat idag, själv tog jag en räksallad mums mums. Mycket gott och trevligt var det. Kvällen blev lite kubbspel igen och kortspel nu på kvällen. Men jag orkade inte spela kort så jag titta på, alla är ganska trötta och lite små slitna idag så man får ta det lite för vad det är kan man kanske säga eller nått sånnt vad vet jag=) Men vi har haft en väldigt mysig eftermiddag och kväll, fast att det varit en långdag. Jessica sa till oss vid fyra "får vi sova snart" och då bröt vi alla ihopp eftersom människan sovit hela dagen hihi

Men nu får vi faktiskt gå och sova, och vet ni vad det ska vi alla göra. För nu somnar vi snart stående om vi inte tar oss till våra sängar haha
Sov gott och dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback