Äntligen tillbaka

Nu är mina kära vänner tillbaka, jag är så glad att dom har klarat av detta. Dom kom vid halv ett så jag och Kristoffer väntade på dom. Vi satt och pratade lite med Nicklas, Karin, Sara, Åsa och Kristian och dom berättade att det hade varit regn och nästan storm varje dag, vissa nätter känndes det som tälten skulle blåsa bort. Jag tycker synd om dom och jag är så glad att dom tog sig igenom detta, jag hade dock velat delta och varit med dom fast vädret, men jag förstår att dom haft det tufft. Men det är så skönt att ha dom här igen.

Nu blir det sova för imorgon ska vi fika alla som är här tror jag, det ska bli riktigt kul och höra om allt dom varit med om=) Så ska försöka sova så jag är pigg imorgon när alla ses igen.

Sov gott alla=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback