Dålig på uppdatering

Jag vet att jag varit dålig på att skriva här på ett tag, men jag vet inte varför men ska försöka bli bättre jag lovar=)

Igår blev det harry´s för min och Marias del. Det var inte mycket folk när vi kom och det är väl som vanligt när vi kommer, det är alltid någon som säger " gud vad lite folk, hoppas det kommer mera " Och när vi sen bara blinkar till så är det helt fullt med folk. Och det var helt okej kväll igår måste jag säga. Vi strödde mest omkring och kollade ¨på folk men det var ganska intresant att bara gå runt och titta.

Efter utekvällen skulle jag få åka med en person hem, men nä vi väl skulle åka så insåg jag att han hade druckigt så jag åkte inte med dom hem. Jag tycker inte att man ska köra när man ha brukat alkohol så jag gick därifrån. Jag gick tillbaka till Maria och Pelle och så följde dom med mig till taxin, och så stod dom och vänta tills taxin kom det var snällt tycker jag. Men men kvällen blev bra och vi alla kom hem ordentligt tror jag=)

Nu ska jag kolla klart på " pojken i glaskulan " som Maria köpte till mig när hon var på Ullared i onsdags. HIhi så nu har jag alla Beck förutom den första men den har jag beställt så jag hoppas att den kommer snart så jag kan kolla på den med lite nu hihi

ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback