Finaste brudparet

Igår var det dags för Tessans och Robins bröllop och det var så himmla vackert. Och dom två var nog det finaste jag sett som brudpar. Allt började i Nässja kyrka vid fem tiden. Jag sjöng " lycklig lycklig " för dom, och när dom stod där framme så vart man rörd, det var nästan så det föll en tår ner för min kind. Efter tog vi massor med fina kort på dom ute, solen lyste verkligen och dom hade verkligen tur med vädret, och så fint var det när dom stod där.

Vid sju gick vi ombord på kung sverker. Det började med en för drink där uppe på båten och där skålade vi för dom, hur fint som helst det med. Sen blev det hitta sina platser inne i båten och jag satt med Jompa och Jim, mycket trevligt. Jompa var han som jag sjöng med i kyrkan kan är verkligen hur bra som helst så det var bara roligt att sjunga med honom. Festen hölls på båten, och vi sjöng våran låt till paret, det var mångas om höll tal för dom. Jag och Jompa sjöng lite på båten med. Hela kvällen vart så himmla lyckad och dom var så fina. Det var verkligen roligt att se dom. Tessans klänning var nog den finaste som jag sett=) Jag hoppas verkligen att dom själva var nöjda med kvällen och hoppas dom tyckte att det vart kyckat=)

Bilder på brudparet kommer snart med=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback