Första dagarna i Värnamo

Tisadag åkte jag tillbaka till Värnamo alltid lika trevligt att komma dit på nått sätt. När jag kom hade det bara kommit fem till och det var vi som var där hela tisdagen. Vi kollade på film och bara myste vilket verkligen är jätte trevligt.

Onsdag alla andra började rulla in vid lunch tid. Det var bara så himmla roligt att se alla igen och prata med alla igen. Vi satt tillsammans nere på östbo och bara prata om sommaren och allt som hade hänt haha Vi hade så jäkla trevligt. Alla verkade glada och trivas med att vara tillbaka.

Torsdag skolan börjar, eller ja det skulle väl se ut så iallfall. Vi träffade dom nya ettorna och dom var bara ca åtta stycken, så det var inte så många men alla verkar trevliga och bra så det ska nog funka hihi Vi samlades med Micke som är våran nya klassföreståndare, han är toppen bra så det känna just nu som att det inte kunde bli så mycket bättre. Hoppas att det blir bra detta med nu. Vi pratade om idre resan som alla ska göra men inte jag eftersom jag inte får för min doktor, men men jag hoppas dom får det toppen bra och att dom har roligt. Efter skolan så var gick alla hem till Micke och Eva och grilla hamburgare, det var mycket trevligt och himmla kul att umgås utnaför skolan. Så det vart lyckat.
Nu sitter jag här hemma och hoppas på att läkarna har något vettigt att säga denna gång, har dom inte det blir jag galen. För jag börja bli ganska trött på alla dessa läkarbesök. Men men förhoppningsvis så går det bättre denna gång. Nu ska jag sova så jag orkar upp till besöket=)
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback