Harrys

John ringde mig igår och tyckte att vi kunde gå ut e liten sväng, och det höll jag med om för det är alltid trevligt att bara sitta en stund med gott sällskap och prata lite skit. Vi möttes efter han jobb och så gick vi till harrys. Vi satt där en stund och prata sen dök Monica och Emma upp mycket trevligt, Monica var verkligen fin igår tyckte jag. Hoppas att dom hade en trevlig kväll. Vi stannade till ca 24.00 eftersom jag var tvungen att få upp tidigt för att vi ska flytta farmor och farfar idag så det var bäst att komma hem skapligt. Men Johns förslag med att gå ut en liten sväng var mycket god ideé, för det var skönt att komma ut en sväng och bara umgås=)

Nu ska jag åka iväg så vi kan få igång flytten=)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback