Läkarbesök

Ibland kan det kännas ganska onödigt att åka hem för ett besök hos läkaren, jag tycker att dom skulle kunna ta vissa saker via telefon. Det ända han kom fram till var att ett läger var ganska uteslutet just nu, så vi var för en gång skull eniga om en sak hihi Men måste säga att det är väl bra att dom följer upp ibland, men det skulle vara smidigare om dom tog det när man ber om det istället för att ta det när det funkar okej liksom. Men men nu vet jag ju att det kommer rutin kollar minst en gång om året så det är väl bara att bita ihop dom gångerna.

Efter besöket på sjukhuset åkte jag och mamma för att fika och äta lite frukost på mc donalds, det är nog första gången som jag är där så tidigt men dom hade jätte bra saker för den som är allergisk mot mjölk och gluten hihi Så det var toppen gott och mysigt att bara sitta där och äta och dricka en kopp kaffe, plus att det nästan inte var nått folk alls och då är det inte så tokigt att sitta där.

När vi fikat klart vart det en runda inne på Ikea, vi skulle inte handla så mycket men det blev endel saker ändå. Jag behövde en matta, gardiner, lådor och ett cd fodral och jag hitta allt, så det fick bli det. Mamma köpte skohyllor, glas och kanske nått mer men det var bra saker som vi köpte plus behövliga saker. Så hela Linköpingsturen var inte onödig hihi Vi hade väldigt trevligt med och det är nog ändå det viktigaste tror jag=)

Nu ska vi äta lite mat sen ska mamma och Lena baka haha Hoppas det blir gott=)
Bye

Kommentarer
Postat av: anneli

Hoppas du får må bra nu Sanna, jag vet hur det är att ha en dålig mage. Men jag får väl ta min medicin

och bita ihop. Lycka till i skolan nu. Kram aft.

2008-08-22 @ 23:40:27
Postat av: Sanna

Hej Aft=)

Tack så mycket, jag hoppas med att det blir bättre nu. Hoppas att din mage med ordnar till sig, för det är ganska jobbigt när magar krånglar.

Kram Sanna

2008-08-23 @ 08:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback