Mys dag

Idag har jag och John haft en riktigt myigs dag. Vi träffades hemma hos honom och prata lite och bara myste, sen gick vi en sväng till Hugo där vi träffade Elin en stund. Efter det så åkte vi för att handla lite mat sen hyrde vi en film och idag blev det " Nalle Phu " mycket trefvligt. Det är alltid kul att kolla på gamla filmer som man såg som liten, jag älskar det än idag. Närvi hade kollat klart på det så åkte vi till Lena och tog en kaffe och lite te, mycket trevligt. Jag har lovat att komma dit hela sommaren, men har liksom aldrig haft tid när hon haft det. Men nu kom jag och John på att vi bara skulle åka förbi och se om hon var hemma, och tur som vi hade så kom dom precis hem. Så vi fick oss en liten pratstund tillslut. Det var väldigt trevligt. Denna dag har varit helt underbar hur kul som helst, jag tycker om sånna dagar när man egentligen inte gör så mycket. Plus att det alltid är roligt att träffa lilla John=) Och en bra film är alltid bra.

Nu ska jag kolla lite på skärgårdsdoktorn det är alltid roligt det med=)

    






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback