Regnet det bara öser ner

Det gör det verkligen och det har gjort det hela dagen, börjar bli lite trött på detta nu. Men men det kanske behövs det med. Idag blev det en lugn dag, jag och Maria var på stan och fikade lite och efter en stund kom John med och då blev det en lite sväng på stan men det var ingen som ville gå något längte eftersom vädret inte var på våran sida. Vi åkte en sväng till maxi och kollade filmerna igen för mig blev det " skärgårdsdoktorn " hela boxen=) Hur bra som helst nu har jag nått att titta på ett par dagar frmåt hihi Efter maxi åkte jag och John hem till mig och kollade på film, idag blev det
" hjältar " Vi satt ihop kurade under varsin filt i soffan och bara myste. Det är sånnt väder nu och då får man mysa hela dagarna och det tycker jag är skönt ibland med=) Nu ska jag titta på " skärgårdsdoktorn " Hoppas jag orkar se ganska många avsnitt för det är ju kanon bra=)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback