Riktigt skön dag

Idag kom John till mig och vi myste hela dagen. Först vara vi bara här hos mig och gjorde inget alls och det var ganska skönt. Efter en kopp te insåg vi att vi kanske borde hitta på nått så vi åkte för att se om Stina var hemma, men tyvärr var hon inte där. Så vi drog till maxi och köpte lite filmer och godis och lite smått och gott. När vi var klara på maxi så åkte vi en sväng till Elin för att säga hej det var trevligt det med=) Men vi var ganska hungriga och vi stanna inte sålänge hos Elin utan det blev hem för att äta kvällsmat hihi mycket gott och det blir alltid gott när man gott sällskap med. När vi ätit uppr så kollade vi på en av filmerna som vi köpt och idag blev det " hajen2 " den var faktiskt helt okej måste jag säga, den var ganska obehaglig vissa stunder. Men det var roligt att se en film där det händer lite haha, men lite rädd blev jag med måste jag nog erkänna haha Men det är ju lite vitsen med sånna filmer med=) Hela dagen blev en väldigt bar och mysig dag, det är skönt att inte göra för mycket ibland med=)
Tack plumm för en mycket trevlig dag=)
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback