Skärgårdsdoktorn

Nu har jag snart kollat klart på hela boxen som jag köpte i måndags tror jag att det var. Men gud vad bra den serien är, jag tycker det är tråkigt att det inte var fler avsnitt. Jag tror jag har hittat en till serie som kanske snart blir en ny favorit. Men jag har kollat varje kväll och varje morgon jag kan inte släppa det riktigt, jag måste se hur det går och vad som händer, man blir så nyfiken om vad som händer i nästa så då måste man liksom se det med haha men snart är jag klar. Veckan i sig har varit ganska slapp inte hänt så mycket, har umgåts med min plumm, Lelin och Boj. Men det har varit en mysig vecka med, det är ganska skönt med semester måste jag npg erkänna hihi=) Imorgon bär det av till Tranås där jag ska träffa Jessica och det ska bli roligt, jag har inte sett henne på hela sommaren så vi kan nog få kul, plus att vi säkert har en massa och prata om. Så nu ska jag packa och sen åker jag halv två imorgon=)
Hoppas att alla ni andra har det bäst, och dom som går ut ihelgen hoppas jag får en mycket trevlig kväll=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback