Skit väder

Det kan man verkligen säga att det är, fy och usch är allt jag har att säga om detta tror jag. Igår var det så mysigt väder och skönt med lite sol, men nu vet man inte vad man ska göra. Jag har varit och fikat med mormor en sväng, vi hade jättemysigt, vi satt och kollade lite på tv tillsammans med och det var trevligt. Det var längesen som vi hade en liten myseftermiddag och det kan mn behöva ibland med. Nu har jag varit och handlat till mamma så vi kan laga mat till imorgon antar jag att det är. Ikväll blir det att kolla på film " en prinsessas dagbok " går på fyran och den måste jag bara se. Den är helt underbart bra och jag har skrattat lika mycket varje gång som jag har sett den=)

Nu ska jag åka=)
Hade så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback