Dagboken

Igår kväll kollade vi på en film som heter Dagboken en roman kan man säga. Det var helt klart en av dom bästa filmerna jag har sett, man fick en tanke med sig på vägen i filmen. Man kan inte berätta vad den handlar om heller för då berättar man för mycket. Jag vet att det låter konstigt men det går liksom inte. Men den filmen borde alla se för den var sjukt bra. Vi kollade på den och stickade och drack kaffe helt underbart.

Idag har jag inte gjort något alls kan man nog säga bara vilat och tagit det lugnt men det är behövligt det med. Men jag har städat lite och börjat packa för det börjar bli dax att ta tag i det med. Ska dammsuga och skura imorgon orkar inte ta allt på en gång.

Ikväll ska vi med kolla på film men teamt idag ska vara en lättsam film som man blir glad av. Så rösten hamnade på mamma mia och det ska bli kanon kul. Jag ska göra klar mössan till Fredrik då med så han har något att värma huvudet med haha Jag tror att den bli kanon till han. Men den ska jag göra klart ikväll men film och kaffe till kan det bli bättre mys kväll då. Ska bara vänta på textilarna som är nere och syr inför avslutningen. Undrara vad dom ska göra för galenskaper. Det kan nog bli riktigt kul=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback