Lång söndag

Varför är vissa dagar så otroligt långa undrar jag. Det är söndag och jag tror aldrig att en söndag har varit så otroligt lång helt sjukt. Det finns inget att göra här idag, vi har kollat på tv sen frukosten och det är det vi gjort liksom. Jag vill hitta på något men vad, det finns inget på denna skola att göra längre, fattar inte vad vi gjorde förra året för då var det inte såhär. Vi hade massor att göra då, men vad deppigt det är idag. Vi ska städa klockan 18.00 storstädning av korridoren men det är ju inte så roligt det heller. Men gör vi det nu så slipper vi göra det nästa vecka för det har vi inte tid med alls. Då är det allt inför avslutningen som ska ordnas till, det sista inför lovet och då kommer vi ha fullt upp vilket kan vara skönt. Nu vill jag åka hem, det vill jag verkligen. Hmm så deppigt det blev nu men men man kan inte vara glad hela tiden heller=)
Wallander ska jag och Lisa kolla på ikväll det ska bli kul, jag har inte sett den på länge så det kan bara vara trevligt. Vi ska poppa popcorn och dricka julmust så det är roligt, och lite mysigt med och kan behövas idag. Nu ska jag ut till Fredrik och Kim och äta lite mat, magen börjar blir hungrig nu så det kanske är dags för det nu hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback