Ledig dag

Denna dag fick vi till examensarbetet för att halva klassen är på fotbollsturnering. Skolan blev inbjudna på turnering och vi tog ut ett lag så några från FLU 2 och några textilare plus några FLU 1 or åkte iväg klockan 06.00 i morse. Vi andra fick fritt från lektionerna för att vi ska kunna plugga. Men jag kommer inte igång så bra. Men jag ska på möte med min lärare så jag kan börja skriva igen vilket kan vara bra. Jag har inte så mycket kvar nu så jag vill bli klar. Men jag kommer igång snart måste bara tänka lite och få ner mina tankar på ett bra sätt. Så det inte blir bara tjaffigt av det. Haha har ju rätt lätt för att bara skriva men det blir ju ibland bara kladdigt och det är inte så bra=) Men får jag bara fundera lite innan jag skriver och även bolla med min lärare så kommer jag komma igång med detta hihi Ska träffa henne efter maten och sen ska jag skirva.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback