Lusselelle

Nu är det dags för ass att öva igen för på fredag ska vi stå där inför hela skolan iförda nattsärkar kan man säga hihi Vi ska kunna alla låtar utan till idag så vi får väl se hur det går men jag tror att jag kan dom ganska bra. Vi kan ju hoppas på det ändå.

Tvättar gör jag samtidigt vilket absolut inte är speciellt roligt men ett måste. Eftersom vi inte har lektioner på onsdagar kan man tvätta och städa m.m och plugga förstårs. Men städa orkar jag inte fast att jag egentligen borde göra det. Men det får bli tvätten och examensarbetet hela dagen efter lucia.

Jag har köpt nytt garn med som ska komma under dagen hoppas jag annars får jag vänta tills nästa vecka. Jag har ju börjat med en gerej som aldrig kommer bli klar om jag inte får mitt garn snart och jag vill verkligen sticka nu. Jag har inte varit på stickcaffet eftersom jag inte haft garn. Men nu hoppas jag på det=)

Jaja först blir det kaffe sen blir det träning. Man kan inte överleva hela förmiddagen utan kaffe=)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback