Motala

Då var man hemma igen då helt undeerbart kan man säga, jag har haft det toppen i Trysil med men det är ganska skönt att bara ha kommit hem med. Resan hem var lång och tråkig men det är det ju alltid haha men det ska väl kännas så när man är på väg hem. Hela veckan i fjällen har varit rätt lugn fast ändå fullt ös hela tiden på något sätt svårt att förklara med så är det, uppe med tuppen och ut i backen samtidigt som man har vilat och tagit det lugnt på kvällarna. Men man kan bli ganska trött av det med har jag märkt av denna vecka. Nu ska jag bara vila lite och kanske kolla på lite film eller nått. Kanske att det bli att hitta på nått med men jag vet inte än hur jag ska göra. Måste kolla upp lite skolgrejer med men det får nog bli i veckan det orkar jag absolut inte nu. Men det är ett måste inom en snar framtid med för vi ska ju ha sportlovsveckan och någon från varje grupp ska kolla upp lite inför nästa möte, och det är ju jag i min grupp. Ångrar starkt att jag sa jag till detta. Men men vad gör man inte när man blir vald man kan ju inte bara strunta i det. Men nästa gång får någon annan ta ansvar för att det blir gjort. Men men ska fortsätta kolla på Harry Potter nu och sen får vi se vad som händer=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback