Tjejkväll

Idag hade jag och ÅSa hand om en tjejkväll i lägenheten mycket mysigt. Vi hade spa kväll, först bastu med ansiktsmask och pealing efter det blev det massage, frukt och te. Det var verkligen uppskattat och önskemål om fler sådana kvällar, men vi får se om vi hinner fixa det innan jul men det kan nog hända att vi kan trycka in en till. Det var skönt med bara tjejer och lite tjejsnack som jag tror alla behövde lite=)

Snöbollskrig han vi med uppe på bokullen med. När jag kom tillbaka från tjejkvällen blev det snöbollskrig, för nu har vi fått kramsnö som antagligen kommer vara borta imorgon så vi passade på ikväll, det var grymt roligt men kallt. Hoppas snön är kvar till helgen för då kan vi nog ha mycket snöbollskrig hihi

Nu ska jag sova för imorgon blir det Jönköping med klassen på studiebesök på en gård. Det kan nog bli roligt tror jag.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback