Trysil

Nu har det varit jul och jag är kvar i Trysil=) Julen blev kanon mysig. Alla dagar har vi åkt i backarna och bara haft super gött. Vi åkte igår på julafton med, men det var bara öppet till två vilket var ganska bra. Jag och Ida åkte bara till tolv sen blev det dusch och lite finkläder på inför dagen. Allt blev så bra förutom att vi missade kalle i år annars var allt bara bra. Jag fick massor fina julklappar som kommer i bloggen när vi kommer hem för det funkar inte att lägga över här. Men maten var god klapparna var fina och vi hade en mysig dag.

Fjällen semestern i sig har varit kanon bra hela veckan i sig. Det har varit bra väder men ganska kallt, fina backar förutom idag för det var inte pistat vilket gjorde att det var isit hela dagen. Så idag åkte jag bara till lunch sen vila jag hela eftermiddagen. Lena, Håkan och Gustav kom på besök med idag så vi åt lite god mat med dom och njöt lite av livet haha Det var trevligt att dom kom en sväng och hälsade på. 

Bowling har dom här på hotellet och ikväll ska vi bowla lite och bara ha lite skoj. Jag hoppas att det blir bra och att banorna är bra. Vi ska bowla sedan ska vi äta lite igen, mamma och Pia ska fixa något tror jag. Jag börjar längta lite hem nu faktiskt, jag känner att det ska bli skönt att komma hem på lördag även fast att jag har haft det kanon bra här. Det är verkligen roligt att åka igen, men det är ganska skönt att bara vara hemma lite med. Men det har varit kanon här med, och bowlingen ikväll ser jag fram i mot.

Nu ska jag rusa iväg och träffa dom andra. Det kommer bilder och mer update när jag kommer hem=)
God Jul till er all 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback