Vilken kväll

Kvällen började med att vi körde friskis och svettis, vilket jävulskt pass det var. Det var Andreas och Filip som höll i det och dom visste hur man tog musten ur oss alla tror jag. Det var mycekt styrka med i det men det var riktigt roligt pass.

Stickcaffé blev det sen jag och Åsa hade tagit på oss att baka vilket idag blev kärleksmums vet inte hur dom smakade men alla sa att dom var goda och det var ju tur det. Vi fick skynda oss och handla och baka efter friskisen men vi han och alla var nöjda och glada vilket kändes toppen.

Efter caffét satt jag hos Milad med Fredrik och Nicklas med och vi bara var så trötta, dåliga skämt började vi med. Och jag kan lova alla att dom var riktigt dåliga. Sen försökte vi komma på raggningsreplieker vilket inte blev så bra det heller, men det sämsta var en som Nicklas berätta den löd " vill du följa med hem och hånlga och äta messmör " Jag skaratta så jag höll på att tuppa av för den var så dålig så det fanns nog inget sämre. Den blev klassad som kvällens sämsta. Undrar vad det finns mer för sjuka sådana, det finns mycket konstiga repliker som folk har använt ssig av. En till dålig var " vilken är din favorit frukt" hahaha hur den var också ganska rolig, vi fick även veta att den inte hade funkat så. Helt sjuk kväll men vi har haft riktigt kul.

Nu ska jag sova så atrt jag kanske får något gjort på arbetena imorgon=)
Sov gott alla god bitar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback