Första dagen på praktiken

Helt okej dag måste jag säga, lite trött i huvudet men det man kanske vara efter en dag. Jim som är min handledare håller lite i fotbolls cupén så jag har följt med honom på masser med olika möten. Men det var intressant att se hur det fungerar och hur man håller i saker som en fritidsledare. Men efter en dag med möten vart jag trött i huvudet. Men det känns som att det är en bra praktik=)

Nu ska jag till nästa möte herregud säger jag bara, nu ska det vara kvällsmöte här hemma hos oss med hela synsam skaran. Jag kommer nog somna gott ikväll. Men detta möte har jag ingen ork med längre men jag ska försöka härda mig igenom det med. Jag tror inte det blir så tungt, jag hoppas inte det.

Sen vart jag så arg på min bror för han tog allt mitt pålägg till mina mackor, så nu när jag kom hem och såg fram i mot en god macka med korv på så fanns de inget kvar. Hur kan man ta med sig en hel jävla korv förpackning till jobbet, jag blir så sur. Han kan väl tänka på att jag med vill ha korv på mina mackor. Men men vad ska man göra, fick äta en ost macka, det funka absolut. Men min kära bror kan aldrig tänka.

Jaja bäst att jag förbereder mig till nästa möte nu, och skriver lite på min praktikrapport idag med.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback