Första veckan på praktiken

Ja då har jag snart gått hela första veckan på praktiken. Det har faktiskt varit riktgt kul. Jag har fått se hur hela verksamheten fungerar och gått med på alla aktiviteter som dom har och det har verkligen varit en helt okej vecka.

I tisdags natt fick jag åka ambulans för första gången i mitt liv det var i nget roligt alls. Jag fick sånna kramper i magen så mamma fick ringa efter hjälp och det var verkligen mindre kul. Vi kom till lassarettet vid tre på morgonen och vi fick inte åka hem innan elva, så det bleb tyvärr ingen praktik på igår, men men det är väl sånnt som händer tyvärr. Men nu är det bättre och skönt är väl det=)

Idag började jag inte föränns vi halv två, så jag och pappa var på stan och handla presenter till mamma som fyller imorgon. Efter det mötte jag upp mamma och mormor så var vi på lilla hem och tog en fika mycket roligt att träffa lilla mormor igen. När vi hade flängt omkring lite på stan åkte jag och mamma till maxi för jag behövde en ny plattång och som tur var jobbade John så han hjälpte mig. Tack för det hjärtat=)

När jag hade handlat klart vart det hem och äta mums vad gott det var. Mamma hade gjort något med kyckling och nudlar med curry smak, det var verkligen toppen. Sen blev det praktiken och hela kvällen har varit mycket lugn och skön, vi hade bara fem ungdomar så det var inte så mycket att göra.

När jag kom hem vid halv tio hade mamma bakat en sockerkaka till mig och den var suveränt god. Man blir lite bortskämd med mat och allt men det är så skönt att komma hem och bli det ibland hihi

Nu ska jag sova annars orkar inte jag gå upp klockan halv sju imorgon=)
Natti natti

Kommentarer
Postat av: konsek

Hoppas du har haft en alldeles underbar alla hjärtans dag :) Hände något extra mysigt?

kärlek på dig!

Postat av: Bejloo

hoppas du har haft en bra alla hjärtans dag

kolla in min blogg...nya tipps och annat kul varge dag :) kram

2008-02-14 @ 22:18:00
Postat av: Anonym

hehe

2008-02-16 @ 15:53:19
Postat av: John

Bejloo - Du glömde ange din adress..

2008-02-16 @ 15:53:45
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback