Fotbollsnatta

I natt jobbade jag till två på natten eftersom att vi hade fotbollsnatta för högstadiet. Jösses säger jag nog bara. Det är säkert jättekul för ungdomarna att få göra detta varje år, men det är ju mindre kul att jobba där måste jag säga. Man får vakta på dom konstant och man måste ha alkoblås vilket jag kan förstå att man måste ha, men vi hittade alkohol på olika ställen så jag menar dom lyckas ju få in det iallafall. Men det var ändå skötsamt igår, alla höll sig på bra humör och ingen flippade ur under spelat, men efter matcherna så var det några som började slåss utanför så vi fick ändå tillkalla polisen tillslut men men det är ju sånnt som kan hända. Tråkigt bara att dom inte kunde sköta sig hela vägen. Jag hoppas att dom ahde roligt under spelets gång ändå och att dom tycker att det är något att fortsätta med. Kvällen i sig var en lyckad kväll men fy vad trött jag var när jag kom hem, man var helt tom i huvet och ont i fötterna för man fick ju stå och gå hela tiden=) Men jag tycker nog att det var värt det, det var roligt att få vara med på denna aktivitet med.


image82                                               image83





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback