Harrys

Igår jobbade jag en sväng på dagen först, det var ganska tråkigt men det är ju pengar=) John kom inte en sväng och hjälpte mig att titta ut ett par nya glasögon, dom var snygga. Det var bra med hjälp för det hade nog inte gått annars.

Praktiken hälsade jag på en liten sväng och det var ganska kul men väldigt livat måste jag säga. Man är inte van vid det heller, men jag hoppas att det blir bra. Det känns väldigt bra just nu så det ska nog inte bli några problem med det.

Hem för att äta lite man och sen byta om för att åka till John och kolla på lets dance. Jag har aldrig sett det ordentligt förut men jag tyckte att det var helt okej måste jag säga. jag tyckte Tina var riktigt duktig, mycket bättre än vad jag trodde att hon skulle vara=) Det var riktigt mysigt att bara sitta där och prata om inget och bara mysa lite=)

Vid elva förflytta vi oss upp till harry´s. Det var en ganska intressant kväll måste jag säga alla var så full och det var bara så kul att titta på hur vissa människor höll på=) Det var faktiskt ganska roligt ute denna kväll, och vi träffade memlan som vi inte har sett på ett tag så det var kul att sed att hon levde fortfarande=) Haha hela kvällen vart lyckad och det var skönt=) Tack för en fin kväll John=)

Nu ska vi ha kalas för pappa och mamma, så det är dags att byta om och bli lite vackrare iallafall hihi

Hade toppen=)
Ciao


Kommentarer
Postat av: John

Tack själv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback