Internet funkar

Nu har internet funkat i en och en halv dag här det är ju ett under=) Jag fattar inget, hur kan det funka nu när det inte har gjort det innan, jaja det är väl bara bra att det för en gångsskull funkar.

Skolan igen då, idag ska vi jobba med våra grupparbeten och sen ska vi utvärdera Thorsten Laxvik som var här förra veckan. Det finns inte så mycket vatt säga om honom, mer än att han var speciell och det han prata om var ganska okej liksom. Det fanns stunder då det var riktigt intressant, men ibland var det ett sömnpiller haha. Man förstod inte hur den människan tänkte, och hur han kunnde jobba på vissa sätt. Jaja vi måste iallafall utvärdera om vad vi tyckte om hela den dagen med honom.

Nu ska jag sätta mig med ett arbete som ska vara inlämnat i morgon om det mångkulturella samhället. JAg är nästan klar så jag borde hinna bli hel klar idag, vi har sovmorgon till klockan ett idag så det finns ju tid att sitta med det nu.

Bäst att jag springer ner och gör klart det, kommer inte orka sitta med det hela kvällen=)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback