Mysig fredagskväll

Det vart en skön fredagskväll tillsammans med mina sötnosar John och Annie. Vi gjorde inte så mycket vi bara umgicks med varandra och det var verkligen bara så trevligt, ibland är det skönt att bara sitta och ta det lite lugnt. Vi kollade på lets dance det var ett helt okej avsnitt måste ajgs äga, dom dansade bra alla tyckte jag. Men ett par ska ju ut tyvärr. Sen blev det lite hjälp någon serie som går som ska vara ganska rolig men jag fattar nog ärligt talat inte den humorn för jag tyckte inte det var speciellt roligt. Den ända som var rolig var Filippa, henne kan jag skratta åt men hon är nog också den ända jag skrattar åt haha. Men det var mysigt att bara sitta där och bara finnas=)

Ikväll blir det linköpning meg John och hans föräldrar, vi ska kolla på melodifestivalen och det ska bli så himmla roligt. Jag är så glad att jag ska få följa med hihi Tack John du är en ängel=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback