Ojojoj vilken seg dag

Denna dag har varit fruktansvärt seg, men så blir det kanske när man är ute på kvällarna hihi Men roligt igår det hade jag så det var det värt.

Framåt eftermiddagen åkte jag hem till Annie för att slappa och kolla på film, vi kollade på gossip. Den filmen är jävligt bra men den är fruktansvärt rörig det är inte lätt att förstå den. Jag tror att jag har sett den fyra gånger nu och jag tycker fortfarande att den i vissa falla kan vara ganska svår att förstå, men på något sätt tycker jag ändå att den är väldigt bra. Jag tror att jag måste fixa den och kolla på den igen och verkligen kolla för att försöka förstå hela.

Dagen i sig har varit mycket lugn men det har inte gjort ett dugg, det har varit ganska skönt. Idag var en sån dag när man kännde att man inte ville göra för många knop hihi Hoppas på en piggare dag imorgon eftersom att min lärare från skolan kommer på besök med. Vi får väl se hur det går.

Nu ska jag fixa lite inför morgondagen=)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback