Prktikrapporten

Praktikrapporten var lite meningen att jag skulle ta tag i idag men jag orkar inte göra det. Varför blir man så lat ibland för, jag fattar inte. Förra veckan var jag duktigt jag skrev en heldel och fick ner ganska mycket bra saker, men nu går det verkligen inte. Ibland kan man bli trött på sig själv, och just nu så är jag förbannat trött på mig själv. Får väl försöka när jag kommer hem sent ikväll eller så måste jag försöka ta mig i kragen och skriva imorgon när jag slutar ganska tidigt ändå. Det reder väl ut sig detta med=)

Jag har iallafall tvättat och städat och gått en en promenad på morgonen och det var ganska bra gjort av mig hihi Jag behövde komma ut lite kännde jag. Det var rikigt skönt men promenad nu, jag blir faktiskt mycket piggare med och det behövs för denna kväll med högstadiet=)

Men nu ska jag fixa mat till mig och pappa=)
Ha en bra dag.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback