Spontan tripp hem

Ja idag efter skolan så satt vi ett gäng och prata lite och helt plötsligt kom vi bara på att vi ska hem. Så vi stack upp och packade och sen var det bara att bege sig hemåt=) Det var ganska kul att bara göra något sådär fort liksom.

Nu sitter jag vid min dator hemma och funderar på varför inte den andra datorn funkar här heller, men men jag får använda min gamla när jag är hemma helt änkelt.

Kvällen bli hugo med John och Maria och det ska bli riktigt kul. Det var ett tagsen vi var ute tillsammans så det ska verkligen bli riktigt kul.

Mmmm vad gått det var med mammas mat idag, den satt verkligen fint. Mycket gått och komma hem till dukat bord och god mat, men blir faktiskt lite trött på skolmaten ibland måste jag nog säga hihi

Nu ska jag fixa lite och lägga mig och vila lite innan jag ska byta om och dra iväg=)
Ha en trevlig kväll allihoppa=)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback