Fotboll

Idag när jag hade jobbat färdigt så kom lilla botis och hämtade mig för att vi skulle till sporthallen och kolla på fotbollen=) Det var faktiskt ganska kul, men jag fattar ju inte så mycket av vad som händer men det gör inte så mycket. Jag fick iallafall se min kära kusin spela med hans lag igen och det var riktigt kul att se dom spela igen, och det gick bra för dom. En oavgjord, två vann dom och en förlora dom så jag tycker att dom gjorde bra ifrån sig. Så nästa gång vi ska se blir på lördag för då är det finalen hihi och då blir det mycket folk hoppas vi på. Förra året var det mycket folk så hoppas på det iår med=)

Nu ska jag fixa iordning lite och sen blir det och krypa ner i sängen.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback